Μητσοτάκης: Ο τουρίστας Πρωθυπουργός φτιάχνει αγάλματα για “ανθεκτικούς επενδυτές”

Περί τα τέλη Οκτωβρίου σε εγκαίνια υπερπολυτελούς θέρετρου στη Γλυφάδα παρέστη ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ως το κεντρικό πρόσωπο της εκδήλωσης και “έκοψε την κορδέλα του έργου”. Στον χαιρετισμό που έδωσε, μας ενημέρωσε ότι πρόκειται για “επένδυση εκατοντάδων εκατομμυρίων” του διεθνούς φήμης επενδυτή, Prem Watsa, καθώς είναι ένα σύμπλεγμα με υπερ-πολυτελείς κατοικίες, βίλες, εστιατόρια και πισίνες.

Πάντως πολλοί αναρωτηθήκαμε, γιατί ο πρωθυπουργός, ως αρχηγός κράτους, έκοψε εκείνος την κορδέλα; Μήπως τελικά το νέο ιδιωτικό resort στην Γλυφάδα  αποτελεί δημόσιο έργο και δεν το είχαμε καταλάβει; Ή μήπως  υπάρχουν συμφωνίες και δοσοληψίες μεταξύ ημετέρων και υμετέρων που δεν τις γνωρίζουμε;

Το τελευταίο ερώτημα προήλθε από την προτροπή του πρωθυπουργού κατά τον χαιρετισμό του για την ανέγερση ενός αγάλματος προς τιμήν του «ανθεκτικού» επενδυτή!  

Βέβαια εκτός από εμάς και ο ίδιος ο Μητσοτάκης είχε απορίες ( φυσικά για άλλους λόγους)  που δεν δίστασε να εκφράσει στην ομιλία του : «Πώς γίνεται μία πόλη με ακτογραμμή που ανέρχεται σε 50 χιλιόμετρα δεν επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη θέρετρων κατά μήκος της ακτής;» ρώτησε;

Εμείς τώρα πώς θα μπορούσαμε να εκλάβουμε το ερώτημα αυτό;! 

Βασικά, μπορούμε να υποθέσουμε τρία πράγματα: α) Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μας εμπαίζει κατάμουτρα, β) ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είναι μόνο κατ΄ επίφαση “πρωθυπουργός’’ και δεν γνωρίζει πώς να χαράξει στρατηγικούς σχεδιασμούς προς όφελος του κράτους που διοικεί, γ)Συμβαίνουν και τα δυο.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι και “τουρίστας πρωθυπουργός’’ και μας κοροϊδεύει όλους!

Άστο Κυριάκο. Φτάνει! Εχουμε καταλάβει πια! Διαχρονικά όλοι οι κυβερνώντες κάνατε ό,τι καλύτερο μπορούσατε για να εξαθλιώσετε την Ελλάδα. Καταντήσατε την ιερή μας χώρα έναν απέραντο τριτοκοσμικό καταυλισμό, μια χώρα…που διώχνει τους ίδιους τους ίδιους τους Έλληνες…πόσο μάλλον τους τουρίστες…

 Και για να επανέλθουμε στο προκείμενο μιας και ο Μητσοτάκης οραματίζεται να κάνει την Ελλάδα “τον καλύτερο προορισμό του κόσμου” αλλά δεν ξέρει τον τρόπο, θα τον βοηθήσουμε λίγο, έτσι για χάρη του δημόσιου συμφέροντος!  

Σίγουρα και ο πιο αδαης από εμάς γνωρίζει, Κυριάκο, ότι ο τουρισμός έχει πάρα πολλές πτυχές και δεν είναι ένα ξενοδοχείο με πισίνα, είναι τα πάντα που θα δει και θα βιώσει ο επισκέπτης από την πρώτη ως την τελευταία μέρα των διακοπών του στη χώρα!  

Σε μια υπέροχη χώρα όπως η δική μας- που ενώνει τρεις ηπείρους, με τεράστιο πολιτισμό που ξεκινά από τις απαρχές της ανθρώπινης ιστορίας, με 15.147 χιλιόμετρα ακτογραμμής, με   εκατοντάδες βουνά, χιλιάδες βουνοκορφές και αμέτρητα νησιά- δεν χρειαζόμαστε “ανθεκτικούς επενδυτές” αλλά μια αξιοπρεπή κυβέρνηση. 

Μια κυβέρνηση με αυθεντικό όραμα και ξεκάθαρη πολιτική βούληση να υιοθετήσει όλες εκείνες τις  στρατηγικές που θα εκτοξεύσουν στα ύψη την ανάπτυξη του τουρισμού, αλλά και τη διαβίωση όλων μας.

Λοιπόν, Κυριάκο ας ξεκινήσουμε από τα απλά.

Είναι αναγκαίο να ενεργοποιήσουμε για αρχή μερικούς απλούς παράγοντες: τις υποδομές, τις υπηρεσίες και την ποιότητα των υπηρεσιών, την διαφήμιση, την προστασία του περιβάλλοντος και την πολιτιστική κληρονομιά.

Κυριάκο, επενδύσεις στις  υποδομές σημαίνει κατασκευή υπερσύγχρονων αερολιμένων, λιμανιών, μαρίνων, οδικών και σιδηροδρομικών δικτύων και  συνδέσεων για εύκολη, γρήγορη και ασφαλή  πρόσβαση παντού σε όλη την χώρα ,ηπειρωτική και νησιωτική. Σημαίνει ανέγερση αναρίθμητων, άριστων προδιαγραφών ξενοδοχειακών μονάδων και καταλυμάτων με μοναδική αρχιτεκτονική – όσο μοναδικό είναι και το φυσικό κάλλος της Ελλάδας-    ώστε να μπορούν καλύψουν τις ανάγκες των πολυάριθμων τουριστών.

Και μια που μιλάμε για υποδομές μην ξεχνάμε την ποιότητα των υπηρεσιών  που σημαίνει άρτια εκπαίδευση και πλήρη επαγγελματισμό του προσωπικού στον εκάστοτε χώρο, για να εξασφαλιστεί υψηλή ποιότητα και φιλοξενία.

Επίσης Κυριάκο, στις μέρες τις δικές σου, φτιάξαμε και εκείνο το πανάκριβο Υπουργείο, της Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Αυτό μπορεί να μας βοηθήσει στη  διαφήμιση και στη παγκόσμια προβολή μας. Δηλαδή να συμβάλλει στη δημιουργία καλών εκστρατειών μάρκετινγκ και προώθησης προορισμού, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης ψηφιακών μέσων και κοινωνικών δικτύων. 

Για να καταλάβεις στο περίπου, να θυμάσαι τι έκανε η Τουρκία με το«Turkaegean» που μας εξόργισε όλους, εκτός από εσένα, τον Άδωνι και τους παρατρεχάμενους.

Αναφερθήκαμε πιο πάνω και στην αξιοποίηση της πλούσιας πολιτιστικής και αρχαιολογικής κληρονομιάς. Κυριάκο μην μπερδευτείς πάλι – όταν λέμε “αξιοποίηση” δεν εννοούμε κάτι σαν το “τσιμέντωμα” της Ακρόπολης, αυτό είναι το αντίθετο.  Ολόκληρη η ελληνική επικράτεια αποτελεί ένα πυκνό πλέγμα εμβληματικών αρχαιολογικών μνημείων,  που σήμερα τα περισσότερα απο αυτά είναι θαμμένα μέσα σε άγριους  βάλτους, βρίσκονται σε πλήρη εγκατάλειψη και περιμένουν να αναδειχτούν. Μαζί με αυτά περιμένουν και εκατομμύρια πολίτες που ονειρεύονται να τα επισκεφτούν και να νιώσουν την μοναδική ενέργεια που εκπέμπουν.  

Ανάλογης σημασίας είναι και το  ελληνικό φυσικό περιβάλλον, το οποίο εξαιτίας της γεωγραφικής θέσης της χώρας και της ποικιλίας των κλιματικών τύπων της σε συνδυασμό με την ιστορία, συνθέτει μια σπάνια ομορφιά. Συνεπώς η διατήρηση, η προστασία και η προβολή του, σημαίνει αρχικά  προστασία  και ανάδειξη της Ελληνικής Ταυτότητας. Δευτερευόντως μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη  βιώσιμων πρακτικών τουρισμού. 

Αναμφίβολα, Κυριάκο, οι εμπρησμοί και τα αιολικά πάρκα καθόλου δεν βοηθούν …

Κυριάκο, κάπου εδώ τα απλά μαθήματα “στρατηγικού σχεδιασμού’’ τελείωσαν. 

Η διαφάνεια, η αυθεντική διακυβέρνηση, η στρατηγική σκέψη και η πολιτική αποφασιστικότητα της ηγεσίας αλλάζουν το προφίλ μιας χώρας και όχι οι δήθεν “φίλιοι’’ επενδυτές.

Ειρήνη Σιδέρη

Visited 8 times, 1 visit(s) today

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *