Διαπιστώνουμε την οδυνηρή πραγματικότητα ότι, στην Ελλάδα ισχύει πως οι μισθοί καταβάλλονται στους εργαζόμενους ΜΟΝΟ για την επιβίωσή τους ( δεν φτάνουν ούτε γι΄αυτή) και όχι να διαβιώνουν φυσιολογικά, όπως το απαιτεί η πραγματική ανάπτυξη με γνώμονα το δίκαιο!…
