Είναι σίγουρο ότι σχεδόν όλοι μας βρεθήκαμε συγκεντρωμένοι ο ένας δίπλα στον άλλο στις πλατείες και στους δρόμους και ενώσαμε τις φωνές μας στο γενικό αίτημα για απόδοση δικαιοσύνης, νιώθοντας τα παιδιά που χάθηκαν και δικά μας παιδιά. Στη συνέχεια όμως αποσυρθήκαμε ο καθένας πίσω στο δικό του χώρο με διάφορα συναισθήματα, έχοντας πάντως την αίσθηση ότι είχαμε πράξει το καθήκον μας….
