Λίγο μετά την υπογραφή του ‘’πρώτου μνημονίου’’, τέθηκε σε εφαρμογή το σχέδιο με υπογραφή της κόμματο-κρατίας, για το ξεπούλημα της Χώρας μας! Το 2011, ήταν που είδαμε να ιδιωτικοποιούνται δειλά – δειλά, μικρές υποδομές του δημοσίου που παραχωρούνταν στο ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου), ενώ σταδιακά, δημιουργήθηκε το «υπερταμείο» ΕΕΣΥΠ (Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας), στο οποίο πέρασε μάλιστα για 99 χρόνια όλη η περιουσία του ελληνικού Κράτους, δηλαδή η περιουσία σου και η περιουσία μου Έλληνα πολίτη!!!

Έγινε αυτός ο πρόλογος, προκειμένου ο ανύποπτος πολίτης με νόηση να αντιληφθεί, ότι ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ και ότι τα όποια περιουσιακά στοιχεία του δημοσίου είναι δεσμευμένα, όπως τα παραχώρησαν οι πολιτικοί μας με τα μνημόνια, που πολλοί από εμάς τους πολίτες ψήφισαν, δυστυχώς με την αφελή εκτίμηση ότι θα προστάτευαν τα συμφέροντα της οικονομικής σταθερότητας στην Πατρίδας μας!

Σήμερα ,αυτές, τις ξεδιάντροπες επιλογές των ‘’κυβερνητικών’’ επικυρώνει το νομοσχέδιο που εισήχθη στη Βουλή για την νέα φάση της ιδιωτικοποίησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, «Ελευθέριος Βενιζέλος», το οποίο προβλέπει την εισαγωγή του στο χρηματιστήριο. Με το ίδιο νομοσχέδιο, μόλις δύο άρθρων, κυρώνεται η συμφωνία ελληνικού Δημοσίου και Αεροπορίας Αιγαίου (Aegean) με την οποία η εταιρεία του Ομίλου Βασιλάκη επαναγοράζει τα 10,4 εκατ. μετοχές που απέκτησε το Δημόσιο έναντι της κρατικής ενίσχυσης των 120 εκατ. ευρώ που είχαν δοθεί στην εταιρεία το 2021 για τις ζημιές που υπέστη από την πανδημία και τα λοκντάουν. Με την ολοκλήρωση αυτής της συναλλαγής το Δημόσιο χάνει 35 εκατ. Ευρώ!!!

Να θυμίσουμε πως σήμερα στο «Ελ. Βενιζέλος» το μεγαλύτερο ποσοστό, 30%, κατέχει το ΤΑΙΠΕΔ. Βάσει της συμφωνίας με τους ιδιώτες μετόχους θα διατεθεί εξ ολοκλήρου στο Χρηματιστήριο. Επιπλέον, βάσει της συμφωνίας, από το 30% που θα διαθέσει το ΤΑΙΠΕΔ στο Χρηματιστήριο, ένα ποσοστό 10% μπορεί να αποκτήσει το καναδικό επενδυτικό ταμείο – PSP Investments, αλλά σε τιμή πάνω από αυτήν που θα διαμορφωθεί κατά τη δημόσια εγγραφή.

Αυτό σημαίνει ότι πλέον οι Καναδοί επενδυτές θα κατέχουν πλήρη έλεγχο, όπως και τη διοίκηση του πιο σημαντικού αεροδρομίου της Ελλάδας. Το εν λόγω αεροδρόμιο κατέγραψε πέρυσι ρεκόρ επιβατών, υπερβαίνοντας τους 28 εκατομμύρια, ενώ κατά τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών του 2023, ο τζίρος του αυξήθηκε κατά 30% και τα καθαρά κέρδη του αυξήθηκαν κατά 43%.

Μετά τα λιμάνια και τις μαρίνες, τα κατά τόπους αεροδρόμια, τα δημόσια κτήρια και τις δημόσιες εκτάσεις, τους σιδηροδρόμους, την συρρίκνωση των στρατοπέδων, ήρθε και η σειρά του μεγαλύτερου αεροδρομίου της Χώρας, να μπει στο Χρηματιστήριο και να χάσει την Εποπτεία και την Διοίκηση του δημοσίου, που τουλάχιστον θα έπρεπε να έχει προς χάριν του δημοσίου συμφέροντος! ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ!!!

Όλες οι κυβερνήσεις, έχουν βρει τον εύκολο τρόπο, να παραχωρούν τον δημόσιο πλούτο «ελαφρά τη καρδία», αποφεύγοντας τις προσωπικές ευθύνες και φυσικά αδιαφορώντας για την τεράστια ζημιά που προκαλούν, στις υλικές και στρατηγικές υποδομές που συστήνουν τον βασικό κορμό του Κράτους.

Εάν ο κρατικός μηχανισμός δεν θα έχει τον έλεγχο της Εθνικής Άμυνας, των Λιμανιών, των Αεροδρομίων, των Σιδηροδρόμων, της Υγείας, της Δικαιοσύνης, της Παιδείας, των Πιστωτικών Χρηματιστηριακών Ιδρυμάτων, των Κυβερνητικών δομών, πως μπορεί να υπάρξει ασφαλής και τεκμηριωμένη υποστήριξη προς τους πολίτες του; Θα φροντίζουν οι τυχάρπαστοι ιδιώτες για την ευημερία του λαού, ή θα προσπαθούν να αυξήσουν το επενδυτικό τους κεφάλαιο;

Δεν νοείται υγιές Κράτος, όταν οι μηχανισμοί του είναι κυριολεκτικά απενεργοποιημένοι και τον έλεγχο στα δημόσια ζωτικά συμφέροντα αποκτούν ιδιωτικοί παράγοντες! Κινδυνεύει η Εθνική μας Υπόσταση, η επιβίωση και η ποιότητα της ζωής όλων.

Για να δούμε όμως, πως εννοείται η δημιουργία και η πραγματική οντότητα του ελληνικού Κράτους, ώστε να στηρίζει και να προστατεύει τους πολίτες του! Πρώτα απ’ όλα πρέπει να σκεφτούμε πολύ σοβαρά το ‘’εκλέγειν’’. Οι Έλληνες πολίτες είμαστε συνυπεύθυνοι για ό,τι βιώνουμε, επειδή από εμάς εξαρτάται η επιλογή των προσώπων της διοίκησης του κράτους.

Κατά δεύτερον για να διατηρήσουμε την ανεξαρτησία και αυτονομία μας ως κράτος, πρέπει να βασιζόμαστε αποκλειστικά στις δικές μας δυνατότητες. Η οικονομική αυτάρκεια της Χώρας μας- ήδη στον ισολογισμό του Κράτους περιγράφονται τεράστια κεφάλαια, που μπορούν να στηρίξουν μια ισχυρή και εύρωστη οικονομία-, είναι ικανή ώστε να αντέχει όλες τις λειτουργικές ανάγκες και δαπάνες του ανθρώπινου δυναμικού, του υλικού και του άυλου κοινωνικού ιστού, με έργα Κοινωφελή και Ανταποδοτικά. Νοσοκομεία, Γηροκομεία, Σχολεία, Δρόμοι, Ύδρευση – Αποχέτευση ,Αεροδρόμια, Λιμάνια, οδικό δίκτυο, βιομηχανίες κ.λ.π. Όλες αυτές οι υποδομές είναι αναγκαίο να ελέγχονται ΜΟΝΟ από τον Δημόσιο Εποπτικό Μηχανισμό της Χώρας και κανένα άλλον! Να διασφαλίζεται πως κανένας ολιγάρχης και κανένας ιδιώτης, δεν θα παρεμβαίνει ποτέ στο έργο της Δημόσιας Διοίκησης και Διαχείρισης

Τελικά, όλα τα έχουμε, το μόνο που χρειαζόμαστε είναι Πολιτική Βούληση και σοφή επιλογή για να ανακτήσουμε ότι έχει «ξεπουληθεί», για να κτίσουμε υγιή και εύρωστη οικονομία , για να αποκτήσουμε αξιοπρεπή διαβίωση και αληθινή ζωή.

Π.Μ