Τα “Αθόρυβα Όπλα’’ που στοχεύουν τα παιδιά

Αγγελική Χέλη

Η Ελληνική Αστυνομία προέβει σε “ειδικές επιχειρησιακές δράσεις για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της παραβατικότητας των ανηλίκων”. Σύμφωνα με το δελτίου τύπου που εξέδωσε τις προηγούμενες ημέρες (3 Δεκεμβρίου 2023), σκοπός των δράσεων είναι η “συλλογή στοιχείων και η χαρτογράφηση της κίνησης των ανηλίκων, που ενδεχομένως εμπλέκονται σε περιστατικά παραβατικότητας”.

Με απλά λόγια, πήγε σε μέρη που συναντιούνται τα παιδιά μας και πήρε τα στοιχεία τους, μήπως διασταυρώσουν κάποια παράβαση που έχει συμβεί.

Ας το κάνουμε εικόνα στο μυαλό μας. Τα παιδιά μας, με την παρέα τους, στο όποιο σημείο συναντιούνται -πολλές φορές εμείς οι ίδιοι αγνοούμε και τις παρέες, αλλά και το μέρος που βρίσκονται- και την ομάδα της Αστυνομίας, που ζητάει τα στοιχεία τους, ίσως και πληροφορίες για φίλους ή συμμαθητές τους, που με όποιο τρόπο και να έγινε αυτό, τρομοκράτησε ακόμα περισσότερο τα ήδη τρομαγμένα και αποπροσανατολισμένα παιδιά! 

Γιατί τα παιδιά μας να υπόκεινται σε τέτοιες τακτικές;

Είναι λυπηρό, αλλά γεγονός, πως η παραβατικότητα των ανηλίκων, υπήρχε πάντα και δυστυχώς με γεωμετρική πρόοδο αυξάνεται.

Αλήθεια, τι συμβαίνει στα παιδιά;;; 

Η μονόφθαλμη πλέον κοινωνία αποδέχεται παθητικά την νόσο των αντιαξιών, που εξαπλώνεται ραγδαία στα παιδιά, ως φυσιολογική εξέλιξη της εποχής.

Μια εποχή με ανίκανους γονείς να αναγνωρίσουν την αλλοίωση, που συμβαίνει στη συνείδηση των παιδιών, γιατί και οι ίδιοι νοσούν. Μια εποχή με ανήμπορους γονείς να προστατέψουν τα παιδιά τους , οι οποίοι πολλές φορές ενεργούν άδικα απέναντί τους. Μια εποχή με πολυάσχολους γονείς, πνιγμένους από τις δικές τους υποχρεώσεις επιβίωσης, που προσπαθούν με δυσκολία να ανταπεξέλθουν, όπως όλοι μας, λόγω των εξαντλητικών τακτικών της υπάρχουσας, ανύπαρκτης πολιτείας.

Η οικογένεια νοσεί ως θεσμός. Οι γονείς είναι σχεδόν αδύνατον να γαλουχήσουν οι ίδιοι τα παιδιά τους, επειδή δεν έχουν χρόνο. Πολλές φορές, γονείς και παιδιά είναι σχεδόν άγνωστοι μεταξύ τους και ας ζουν στο ίδιο σπίτι. Πολλές ώρες εργασίας για τους μεν, πολλές ώρες επικοινωνίας με αγνώστους, στο σχολείο, στις δραστηριότητες, στο διαδίκτυο, για τους δε. 

Έτσι, η απολίτιστη πολιτεία, ανενόχλητη πλέον, στοχεύει τα παιδιά με τα αθόρυβα όπλα που διαθέτει και συνεχώς κατασκευάζει, ώστε να τα αποπροσανατολίζει πλήρως από την φυσιολογία τους. Όπλα που στοχεύουν ύπουλα τις συνειδήσεις των παιδιών όπως η μόδα, η μουσική, η διαφορετικότητα, η ανωμαλία, η μαγκιά, τα πρότυπα … Αθόρυβα τους επιβάλλει τα σχέδιά της, κάνοντάς τα να τα θεωρούν δικά τους όνειρα και ιδανικά.

Στόχος της;

Αργά και σταθερά να αποκοπούν από οποιαδήποτε σύνδεση με τις βάσεις τους, δηλαδή τις αξίες και τις αρχές που όλοι οι άνθρωποι έχουμε έμφυτες, καθώς και με το παρελθόν της ύπαρξής τους. Διότι ξεχνώντας το παρελθόν δεν υπάρχει μέλλον.

Έχει πλέον χαθεί η Λογική που είναι η σύνδεσή μας με το Θείο. Έχει χαθεί η Αλήθεια που μας ορίζει ως ανθρώπους. Έχει χαθεί το Δίκαιο που είναι το θεμέλιο της ύπαρξής μας. Έχει χαθεί ο Διάλογος και κυριαρχεί η επιβολή της άποψης αντί της γνώσης. Έχει χαθεί ο Σεβασμός …

Συνέπεια των παραπάνω είναι η σταδιακή μετατροπή των παιδιών μας σε εργαλειοποιημένα άβουλα λογισμικά όντα, που εμφανίζουν έπαρση, αλαζονεία, φόβο και εγωισμό.

Άλυτοι μένουν οι προβληματισμοί που διακατέχουν τα παιδιά αφού κανείς δεν τους προσφέρει τη γνώση που χρειάζονται, ώστε να γνωρίζουν ποιοι είναι ως άνθρωποι. Μένοντας στην άγνοια νιώθουν αβεβαιότητα για το μέλλον τους, βιώνοντας ένα σάπιο παρόν με εξωτερικά ερεθίσματα, που χαράζουν μέσα τους επιθυμίες και πάθη υποτάσσοντάς τα στην ύλη και την απληστία.

Ακολουθούν τα πρότυπα που κυριαρχούν στον πλανήτη, θεωρώντας την ανωμαλία ως δικαίωμα, την διαχωριστικότητα ως λογική και την παρέμβαση στην δημιουργία ως εξέλιξη. Δεν έχουν την ορθή επιρροή, ώστε να αναγνωρίσουν την λογική και να ενεργοποιήσουν τη νόησή τους, επιλέγοντας έτσι το σωστό μονοπάτι της ζωής.

Χρήζει άμεσα να αντιληφθούμε όλοι, την αληθινή φύση της ύπαρξής μας και τις δυνάμεις μας για να καταφέρουμε να ξαναγίνουμε με την ακριβή έννοια Άνθρωποι.

Και όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της έλλειψης Παιδείας. .. της ουσιαστικής Παιδείας! Απόρροια της ολοκληρωτικής έλλειψης πολιτείας, η οποία υποχρεούται να έχει ως προτεραιότητά της, το κτίσιμο του πνεύματος των παιδιών.

Η πολιτεία πρέπει να ικανοποιεί και να αναπτύσσει τις δημιουργικές ικανότητές τους και να αποτελεί το πιο ισχυρό εργαλείο για την δημιουργία πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία, όπως πρέπει να είμαστε όλοι.

Έχει καθήκον να εδραιώσει το εκπαιδευτικό σύστημα με τέτοιο τρόπο, ούτως ώστε να προάγει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με το να διδάσκονται συγγράμματα που απεγκλωβίζουν τη σκέψη και την οδηγούν στο αληθινό και υπαρκτό. 

Φυσικά απαραίτητοι είναι και οι δάσκαλοι που θα διδάσκουν τα παιδιά έχοντας ως άξονα ένα εκπαιδευτικό σύστημα με αξίες και αρχές.

Το δίχως άλλο, όλοι οι άνθρωποι της εποχής μας πρέπει να φοιτήσουμε σε αυτό το σχολείο, το εκκολαπτήριο των πολιτών, αν θέλουμε να πάψουμε να είμαστε θύματα των “αθόρυβων όπλων” που στοχεύουν κυρίως τη νόησή μας και τη συνείδησή μας.

Visited 10 times, 1 visit(s) today

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *